Платформата за запазване на час EasyDoc.bg разработи нова функционалност, чрез която всеки лекар или лечебно заведение може да изпраща съобщение до своите пациенти. Съобщенията могат да се изпращат по няколко канала, като съдържанието на съобщението може да варира спрямо нуждите на лекаря/лечебното заведение.
Как работи?
Лекарят или мениджърът на лечебно заведение избира целева група пациенти по зададени критерии, например пол или родени след определена дата. След това посочва каналите, по които ще се изпрати съобщението – СМС, имейл и/или нотификация през смартфон за пациентите, които имат инсталирано мобилното приложение на EasyDoc. Накрая се съставя съобщението и се изпраща. Системата пази история на изпратените съобщения, така че лекаря лесно може да провери кога и как е уведомил даден пациент.
За кого е подходяща?
Личните лекари и педиатрите ще я намерят особено полезна, за да могат да напомнят на своите пациенти за имунизации и годишни профилактични прегледи например. Съгласно проект на наредба на МЗ личните лекари се задължават да уведомят подлежащите на имунизации и профилактични прегледи по начин, който може да се удостовери – лицензиран пощенски оператор, факс, СМС, имейл и др. През платформата EasyDoc това става лесно и бързо, като не рискувате да бъдете санкционирани с глоба.
Мениджърите на лечебни заведения могат да я използват, за да уведомяват пациенти си за предстоящи кампании за прегледи и консултации. Или пък да изпращат новини и полезна информация, с което да поддържат пациентите си ангажирани.
Специалистите също могат да се възползват от новата функционалност по някой от гореизброените начини или просто да напомнят за предстояща отпуска или промяна в работния график.
Как да се включите?
Изпращането на съобщения се предлага като допълнителна безплатна функционалност към услугата EasyDoc.bg. Повече за платформата може да научите на този линк – https://easydoc.bg/doctor-request като включването в нея става чрез попълване на формата по-долу или чрез посочения линк.